محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت

نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت

متحیرم چه نامم شه ملک لافتی را


مجموعه کتاب آتش بدون دود رو تمام کردم نوشته نادر ابراهیمی

آتش، بدون دود، رمان بلندی است اثر نادر ابراهیمی که در هفت جلد منتشر شده و نویسنده در آن پس از اشاره به زیبایی‌های ترکمن‌صحرا در سه جلد اول ، در چهار جلد بعد به شیوه‌ای داستانی-تاریخی به بیان مبارزات انقلابی معاصر پرداخته است.


برای مدت تقریبا دو ماه ذهنم درگیر ، درگیر بود
و هنوز هم درگیر انقلابم، درگیر عللش، درگیر اتفاقاتش، درگیر آدم هاش
قصد دارم کتب بعدی که میخونم کتاب 53 نفر بزرگ علوی باشه 


ی چیز خنده دار هم بگم
کل مدتی که داشتم کتاب آتش بدون دود رو میخوندم با هر اتفاق  با هر اسمی سرچ کردم توی گوگل که بدونم داستان قهرمان کتاب نزدیک به کدوم فرد اتقلابی هست و چیزی پیدا نکردم جز اینکه بیشتر گیج شدم و گم شدم در اتفاقات عجیب و غریب و نهایت آخر داستان دیدم که نویسنده گفته این داستان رو از خودم گفتم بیخود دنبال واقعیت عینیش نگردید :))))))))))))))))))))))))))))) البته که به خیلی از واقعیت ها ها هم اشاراه کرده و خیلی از اسامی کتاب واقعی هستن 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.