محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

کشف پسر کوچیکه

قبلا نوشته بودم که پسر کوچیکه بیشتر کلماتش که به کار می بره انگلیسی هست ولی خب درکنارش داره فارسی هم یاد میگیره :)))))))))))))))))) که خب این باعث میشه گاها ما متعجب شیم از برخی کلماتش

مورد دوم که باید توضیح بدم اینه که من گاها از کلمه پلشت ( کثیف) استفاده میکنم برای جاهایی که قصد دعوا کردن بچه رو ندارم اما میخوام بهش نشون بدم کارش بد و کثیف بوده و بهش میگم اییییییییییییییییییییییییییییییییییییی پَلَشت

حالا بریم سر اصل قضیه

یکشنبه بعدظهر که رسیدم خونه دیدم پسر بزرگه تب داره و خوابیده، منم از خدا خواسته ( چون حالش بد بود و نمیدونستم چه جوری باید راضیش کنم خونه بمونه و همراه ما نیاد خونه عموش) بی سر و صدا و با نهایت سرعت کوچیکه رو لباس پوشوندم و همراه همسر جان راهی منزل خوی همسر شدیم . توی راه پسرک حسابی مزه می ریخت که وسط حرف هاش من دیدم به ی ماشین که پیچید جلوی ما و باباش زد روی بوق گفت ای پلشت، به همسر گف این فحش میده، همسر ی نگاهی به من ی نگاهی به پسر کوچیکه بعد در نهایت ی نگاه عاقل اندر سفیه باز به من، هنوز دور نشده بودیم که ی خانم توی خیابون داشت رد میشد و باز بچه گفت ای پلشت، من کفتم کی مامانی؟ بادستش به اون خانم که رد شده بود اشاره کرد، به باباش گفتم واقعا این به عنوان فحش و اعتراض از این کلمه استفاده میکنه و باباش باز خندید، نزدیک منزل ابوی همسر دور ی ک میدان  که همیشه شلوغ وپر ترافیک هست داشتیم میریفتیم که باز پسرک در اعتراض به حضور یک موتور جلوی ما گفت ای پلشت، اینبار باباش گفت نه واقعا این کوچولو داره فحش میده :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا وحشی جمعه 6 خرداد 1401 ساعت 14:13 http://saravahshi.blogfa.com/

نون و پنیر و شلغم سبک نگارش قشنگت به حلقم

چه بانمکی

دل آرام چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 ساعت 20:03

بله اینجوریاست دیگه

فاضله چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 ساعت 14:22 http://golneveshteshgh.blogsky.com

پلشت کلمه مناسبی نیست برا به کار بردن بچه البته الان ما از او عقبیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.