محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

............................

واقعا تیتری برای حال و احوالم نیافتم

اصولا وقتی کسی بدون برنامه و خواست خودم در یک عمل انجام شده قرارم میده اونم وقتی نمی دونم آخر این برنامه کی هست، اوضاعم بهم میریزه، دوست ندارم کسی برنامه زندگی خودم و اطرافیانم رو بهم بزنه

خلاصه ........................

بله دیگه

صبح بعد عیدتان مبارک

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

هر پدیده ای پایانی دارد

خب به پایان این رمضان هم نزدیک و نزدیک تر میشیم

پیشاپیش عید همه مبارک

امیدوارم روزهای سراسر نور و شادی و سلامت و سعادت منتظر تک تکمون باشه

الهی آمین


امروز افطار مهمون حرم یار هستم، قابل بودم  سلام همه رو میرسونم


که عشق آسان نمود اول

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سهم من از تو

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.