محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

این روز های من و نی نی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این روزهای من و نی نی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این روزهای من و نی نی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

و سرانجام خواستی و شد

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این روز های من و نی نی

نمیدونم لباس ها و وسایلی که خریدم واسه نی نی کافیه یا نه؟ البته که حرف مامانم رو هم منطقی میدونم که میگن بزار دنیا بیاد هرچی کم بود و لازم داشت میریم میخریم واسش. اینم بگم که چیز زیادی نخریدم، بیشتر لباس اونم در حد ی نوزاد تا تقریبا 3 ماهگیش و یک کریرو پتو و اینا، حالا یکی دو هفته دیگه باید برم بهداشتی هاش رو بخرم و سر اینکه شیشه هم بخرم یا نه با مامان جانم بحث کنم:))))))))) مامان بنده مخالف صددرصد شیشه و پستونک هستند که خب با پستونکش منم موافقم اما شیشه رو لازم میدونم ، روروئک و کالسکه هم نخریدم فعلا گفتم هروقت دیدم لازمه میخرم و ایضا لباس گرم و....

راستی بنظرتون پوشک چه مارکی بخرم؟