محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

اللاها چه میکنی با من

آقا من ی اخلاقی خاصی دارم نمیدونم گنده، یا خوبه
کلا دوست ندارم کسی متوجه دستشویی رفتنم بشه علی الخصوص در جمع
یعنی کسی نزدیک دستشویی باشه ، اگر از جیششششششششششششششش بترکم بازم نمیرم دستشویی و....
بدوه دفعاتی که توی شرکت داشتم می ترکیدم ولی چون همکاری توی حیاط شرکت که سرویس های بهداشتی هم اونجاست داشته با تلفن حرف میزده یا نیروی خدمات داشته آبیاری میکرده درخت ها رو یا .... نرفتم دستشویی و با مکافات تحمل کردم در حدی که چشام فکر کنم رنگش عوض شده بوده :))))))))))))))))))))
بله بله، درسته، مازوخیسم دارم در این زمینه 

علی ایحال، صبح اومدم شرکت با دلپیچههههههههههههههههه، بدو بدو رفتم سمت حیاط که سرویس بهداشتی اونجاست میبینم در قفله
اومدم دو طبقه بالا به همکار واحد خدمات میگم لطفا کلید حیاط رو. بده، میگه خودم میام در رو باز میکنم
منم در راستای حفظ همون اخلاقیات خاصم، گفتم نه زحمت نکش کلید بده خودم باز میکنم، ایشون هم بلند شد دسته کلید داد و با صدای بلند فرمود، این کلید در حیاطه، اینام کلید های در دستشویی، خودتون میتونید باز کنید؟
یعنی همه همکاران به شکر و میمنت ایشون فهمیدن من دارم میرم دستشویی
خدا رو شکر این اخلاق هم به چالش کشیده شد :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

نظرات 2 + ارسال نظر
مونا یکشنبه 24 بهمن 1400 ساعت 00:38 https://motherofflowers.blogsky.com/

منم همینم
یادم نمیاد تو دوازده سال مدرسه بیشتر از بیست بار دستشویی رفته باشم!
دانشگاه که هیچی!
اما این یک آسیب
دکترهلا.کویی می گفت این یک آسیب کودکی که فرد از اینکه محتاج به نظر بیاد خجالت می کشه
من در سایر نیازهام هم این مشکل رو دارم
بمیرررررم کمک نمی خوام

آره منم خیلی سختمه کلا کمک بخوام
همه هم میگن تو مغروری و....

لی لی شنبه 23 بهمن 1400 ساعت 12:54

آقا یه جیشه دیگه همه دارن. اصلا غصه نخور هیچی هم آبروت نرفته مگه خودشون دستشویی نمیرن؟


غصه که نمیخورم ولی این دخترک اندرونم هی یکی میزنه روی لپ خودش میگه ای وای همه فهمیدن بعد سرخ میشه و خجالت میکشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.