محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

یاد دبیرستان بخیر

بعدا نوشت: آقا دوستان پیام میدن که عجلو درسته
ممنون از همشون
البته که اجلوب فکر کنم بیشتر سازگاره با ما چون قصد جلب کردن هست برای نماز جماعت :))))))))))))))))))))))))))))


یادتونه دوران راهنمایی و دبیرستالن نماز جماعت ظهر زوری بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و چقدر نمازخون بدون وضو و چقدر نمازهای نادرست و.....

الان وضعیت شرکت ما اونجوریه
یعنی رئیس محترم میاد زل میزنه تو چشات که الجلوب الصلاة ( درست نوشتم یعنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیسوادیه دیگه)
حالا دبیرستان مدیر خانم بود، همه دخترا هنوز یا پ+ر+ی+د نبودن یا به هرحال منظم تر بود اوضاعشون
الان من برای این رئیسان محترم توضیح بدم ( البته از نظر من که موردی نداره از نظر اونا بی حیایی میشه خب:)))))))))))))))))))) )
من آی+ یو +دی دارم خب، هی جلو میاد تاریخ پ+ر+ی+و+د+ی+م یعنی نامنظم بودم بدتر شدم
بعد لکه +بینی دارم
بعد غ+س+ل واجب ممکنه دارم نرفته باشم
سر آخرم اصلا دلم نمیخوا اینجا نماز جماعت بخونم 
شاید اصلا با آقای جماعت مشکل دارم و.....
همون نماز تنگ غروب خونمن رو ترجیح میدم به نماز توی شرکت شاید
خلاصه پر رو تر از اینا منم، پرورو تر از من اینا
بساطی داریم هر روز


نظرات 2 + ارسال نظر
صفا جمعه 22 بهمن 1400 ساعت 07:11

عجلوا بالصلاه درسته

دل آرام پنج‌شنبه 21 بهمن 1400 ساعت 13:01

عجلو بالصلاه از عجله میاد

من فکر کردم از جلب میاد آخه رئیس میخواد ما رو جلب کنه ببره عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.