محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

خدایا صبر بده اونم صبر جمیل

محل کار-صبح
میفرمایند چرا فلان کار رو نکردی و فلان رسید رو از فلان اداره نگرفتی
میگم من نمیدونستم که فلالن رسید باید زا فلان اداره گرفته بشه

می فرمایند اون دفعه که رتفه بودی

میپرم وسط حرفش و میگم خب شما نگفته بودید و من نمیدونستم، باشه دوباره میرم خب
میفرمایند نگو نمیدونم، مشکل تو همینه اونطرف ( مدیران محرتم منظورشونه) برداشت بد میکنن و میگن این اصلا چیزی بلد ینست و...
عصبانی میشم و میگم خب وقتی نمیدونم بگم چی
میفرمایند تو که ی بار رفتی بگو نبوده مسئولش یا حاظر نبوده یا.....
حالا به صورت ملموس درک میکنم مشکل این مملکت کوفتی رو
برای اینکه زیر سوال نری باید دروغ بگی
خب چرا باید من برم زیر سوال برای چیزی که نمیدونستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه من هر روز انتقال سهام میزنم که بدونم بعد انتقال سهام دارایی باید رسید بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.