محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

صدتا بوست میکنم ها

تک جمله پسرجان بزرگه برای راضی کردن من وقتی جوابش منفی هست یا وقتی بهش میگم چشم صبر کن مامانی یا وقتی بهش میگم مگه شما همین الان فلان کار رو نکردی و نگفتی آخریش هست و....
بغض میکنه، چشاش رو پر از آب میکنه و با لب و لوچه جمع شده میگه: خب مامانی اگر فلان کار رو بکنی یا اجازه بدی من فلان کار رو بکنم صدتا بوست میکنم هااااااااااااااااااااااا

کوچیکه هم یاد گرفته اگر من رو اذیت کنه مثلا با دستش محکم بزنه توی صورتم یا با سرش بکوبه روی شکمم و من بگم آخ مامانی دردم گرفت زود بیاد بوسم کنه البته خیلی هم انکار میکنه که نه نه درد نه یعنی طبق فرمایش ایشون من نباید دردم بگیره بعد هم قهر میکنه و از من دور میشه و من باید ازش عذر بخوام که دردم گرفته :))))))))))))))))))))))))))))))

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلی دوشنبه 11 بهمن 1400 ساعت 16:22 http://Leiligermany.blogsky.com

مامان باید زره پوش باشه تو خونه

زرهی از صبر و بیخیالی و بخشش و مهربانی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.