محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

روز مادر

امروز روز مادر سال 1400 هست، اما من برخلاف بسیاری از دوستان نمیخوام تبریک بگم به خودم و دیگران بلکه میخوام یادآوری کنم
مادران فرشته نیستند بلکه اون ها هم انسان هستند درست مثل بقیه، پس ازشون بت نسازیم چرا که درغیر اینصورت فراموش میکنیم
مادران هم نیازهای دارند درست مثب بقیه انسان ها.
مادران هم خسته میشنود، عصبانی میشنود، کم می آورند، حمایت و محبت لازم دارند
پس یادمان باشد مادر یک اسنان است
البته یک انسان که نه، درواقع یک زن با مادرشدن تبدیل به هزاران انسان میشود که درآن واحد دروجودش زندگی میکنند
پابه پای کودکش ، کودک میشود، برای کودکش پرستار میشود، معلم میشود، مدافع خقوق میشود، قاضی میشود، و.......
اما باز هم یک انسان است با تمام نیازها و خطاهای یک انسان

نظرات 1 + ارسال نظر
رها دوشنبه 4 بهمن 1400 ساعت 12:35

چه زیبا سخنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.