محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

دست خط

آقا این چالش دست خط چیهههههههههههههههههه خب؟ نمیگید یکی مثل من بدخط باشه، هی میایید و خط های خوبتون رو نشون من میدید؟
از این بگذریم هی آدم ته دلش قصش میشه چرا کسی اسمش رو نمیبره پس 

یک دوست خوش خط هم نزدیکم نیست تقلب کنم بدم ایشون بنویسه من پزش رو بدم


خطاب نوشت

یاسی جونم شانس آوردی منظوئرت زا تمشک من بودم نه تمشک بانوی این صفحه : چند گیگ خاطره با طعم تمشک

والا با همون خط بدم یک بیانیه ای میدادم یک بیانیه ای میدادم اون سرش ناپیدا
آخه دلم میشکست اونوقت اگه یادم نبودی

نظرات 2 + ارسال نظر
مونا شنبه 11 دی 1400 ساعت 14:24 https://motherofflowers.blogsky.com/

سلام تمشک یاسی ترین!
چه خوب با شما آشنا شدم
تمشک چند گیک خاطره،آدرس وبش رو فقط به افراد خاصی داد و رفت

سلام عزیزم
منم خوشحالم که با شما آشنا شدم
آره میدونم عزیزم
رفتم و ی چندتایی از نوشته های شما رو خوندم
دوتا دختر
چه خوب

یاسی‌ترین جمعه 10 دی 1400 ساعت 23:29 http://yasitarin.blog.ir

ای جانم عزیزم
نه من افتخار آشنایی با ایشون رو ندارم
تمشک من فقط تویی

خطت از خط من بدتره ینی؟؟؟؟
آقا دیدی چه خبر بود؟ همه خوش‌خط انگار انجمن خوشنویسانه

یاسی منم فقط توی نازنین رفیق
آره بابا اصلا انگار همه اندر این ملک رفتن کلاس خوشنویسی الا من
البته که خوشنویسی با خودکار هم رفتم ولی بعد ی مدت ولش کردم بس اعصابم خورد میشد و نمیکشید دیگه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.