محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

واقعا دلم میخواد سرمو بزنم به دیوار

به همسر میگم من مشکلی با مسئولیت های زندگی ندارم
نه مسئولیت های بچه ها
نه مسئولیت هزینه های زندگی و.....
من مشکلم اینجاست که نبینی چطور میگذره روزگار
مثلا در امور مالی نبینی من چجوری با میلغی که از شما میگیرم و حقوق خودم سر ماه رو به آخر ماه وصل میکنم با این هزینه های زندگی و هزینه های بچه ها و....
می فرمایند تو چرا فکر میکنی من نمیبینم؟
خب..... ( یعنی ممکنه یهو فحش بدم ها دیگه :) ) اگر میبینی که کو نتایجش
حداقلش اینه بگی میبینی  حالا تشکر بماند :))))))))))))))))))))))))))


حالا همچین فحشی هم بلد نیستم ها ، ته تهش میخواستم بگم بیشعور که نگفتم دیگه :))))))))))))))))))))))


دلتون گرم زندگیتون و شادیهای زندگیتون مستدام دوستان جان ها

نظرات 1 + ارسال نظر
دل آرام دوشنبه 1 آذر 1400 ساعت 15:21

از دست تو

فدای تو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.