محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

سالگرد قمریمون مبارک

هوا خواه توام جانا و می دانم که می دانی

که هم نادیده می دانی و هم ننوشته می خوانی

5شنبه سوم مهرماه 1393 مغارن با اول ذی الحجه ، روز یکی شدن، روز تا ابد شیرین، روز سپاسگزاری از امام مهربانی ها که میزبان این بهترین اتفاق زندگی من و جناب عشق آن روزگار بود، روز دگردیسی از من به ما، روزی که بیخیال دنیا دستم رو توی دست جناب همسر این روزها گذاشتم، روزی که عشق تک و تنها ایستاد  بدون ذره ای ترس و نگرانی و همچنان ایستاده و شده تکیه گاه من و بچه ها، روزی که ..... خدا رو شکر که اون روز بلاخره به ما رسید و برای عشق بی پناه ما، مأمنی شد ماندگار  :))))))))))))))))

یادش بخیر


پینوشت

سالگرد شمسی ازدواج ما که در دفترخونه ثبت شدیم هم 6 مهرماه 1393 هست پس اون روز هم پیشاپیش مبارکمون



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.