محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

جملات فلسفی آقازاده ما

دیروز داریم میریم فروشگاه تا خاله کو.چیکه ی سری وسایل بخره برای کیک تولد سفارشی آقازاده جان بزرگه که فردا تولد 4 سالگیش هست و ایشون بدون هیچ پیش زمینه قبلی می پرسه جز شهر ایران شهرهای دیگه ای هم هست؟

من میگم ایران کشوره مامانی

خاله کوچیکه توضیح میده شهر کوچیکتره  کشور بزرگتر مثل شهر مشهد که شهر ما هست و کشور ایران

آقازاده جان می فرمایند باشه باشه فهمیدم، خب جز کشور ایران کشورهای دیگه ای هم هست درسته؟

خاله میگه بله

من میگم اگه اسم یکیشون رو گفتی مامانی؟

میگه انگلستان و ژاپن

غش میکنم از خنده و میگم درسته

بعد همینجوری که دست خالش تو دستشه و اون رو تکون تکون میده میگه الان بعضی جاها شبن بعضی جاها روز؟

خالش براش توضیح میده و میگه مامان مثلا الان کجا شبه و کجا روز؟ میگم چین شبه و آمریکا روز

پسرم انگار که جواب مهترین مسئله زندگیش رو گرفته سری تکون میده و میره سراغ حرف ها و بازی های بچگانش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.