محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

هم جایزه دادم، هم کادو تولد

من توی شرکت باید برای همه پرسنل قرارداد تهیه کنم  (  مسئول امور حقوقی هستم)در واقع من باید فقط متن قراردادها رو چک کنم و تایید کنم ولی خب دیگه تهیه و تنظیم و جمع آوری مشخصات و.... رو هم من انجام میدم ( توی پرانتز آخرشم منت سرمه از طرف کی؟ بماند) حالا از این مباحث بیایم بیرون چون مسئله اصلی این نیست

راستش درگیر بودم با تهیه قرارداد برای حدود 100 نفر از پرسنل یکی از پروژه هامون که باید تا آخر اردیبهشت 1400 ی قرارداد میزدنم براشون واز خرداد  تا آخر سال هم ی قرارداد دیگه- خیلی کلافه بودم همسر جان اومد کمک و ی راه حل عالی داد.  دستش درد نکنه خیلی عالی بود این کمک، البته پیشنیازی داشت که ی کم وقت برد ولی در کل ماییه خرسندی اینجانب فراهم شد( بوس بوس بوس بهش :) )

حالا همین الان کارم تموم شد برای 100 قرارداد اول ، زنگش زدم و تشکر کردم و گفتم نصفی از پول گوشی جدیدش رو من میدم از پول شخصیم( تعجب کرد مگه پول شخصی هم داری و عرض کردم خیر درواقع پول بلوکه شده ای هست که بانک 3 سال پیش سر دادن وام از روی واممون برداشته و نگه داشته )  دیدم شاد شد گفتم این کادوی تولدتم هست ها تازه میخواستم بگم سایر اعیاد و مناسبت ها رو هم با همین حساب کن دیدم گوشش بازه، گذاشتم به وقتش بگم همون قبلی که دادم ی بخشیش شامل اینم میشده :)))))))))))))))))))))


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.