محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

پسرک زبون دراز

من اینهمه مهربونی میکنم با تو بعد تو اینقدر بدجنسی مامان؟ ( ی اخم دلنشین و بغض کودکانه همراه با ی لحن مواخذه گرانه رو چاشنی این جمله کنید توی تخیلاتتون)

بله این جملات وقتی ادا میشه که من سرم درد میکنه و دراز کشیدم و ایشون و برادرشون صدهزار بار پریدن روی من و بعد ایشون مصرانه میخواسته براش ی بازی جدید دانلود کنم روی گوشی و هرچقدر میگفتم عزیز من اینترنت تموم شده و باید ی کم صبر کنی و اجازه بدی من ی کم حالم خوب بشه تا بتونم بلند شم برم با لپ تاب اینترنت بخرم بعد میشه باز یدانلود کرد و خب صبر ایشون تموم میشده زود به زود طبق فرمایش خودش و باز میومده و میپریده  روی من تا بیدارم کنه و منی که بلاخره دعواش کردم و ایشونم در جواب من اون جمله بالا رو فرمودن

نظرات 1 + ارسال نظر
دل آرام یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:48

قلبت رو چیکار کردی، رفتی دکتر مطمئن بشی سالمی یا نه


منتظرم این یکی دو هفته هم بگذره کرونا کمتر بشه بعد برم-آخه مامان بزرگم رو برده بودن دکتر حسابی دعوا کرده بود که تو این وضعیت فقط اگر خیلی اورژانسی هست بیایین-ولی حتما میرم چون وقتی پا به پای بچه میدوم واقعا تپش شدیدی میگره و تیر میکشه
خلاصه دعا کن عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.