محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

ی کم ریا کنیم؟

یادتونه همین یکی دوتا پست قبل نوشتم دلم 200 تا بچه میخواد؟

همسر جان امروز بدون پیش زمینه قبلی بهم پیشنهاد دادن روی طرح اکرام کمیته اماد فکر کنم و اینکه اگر مایلم مبلغ مورد نظرم رو هم بگم برای هرماه و تعداد بچه ها و همچنین فرمودن اگر روی تعداد موافق باشم خودشون ترجیحسشون این هست از بین سادات یتیم انتخاب کنن و پسر و من چون عاشق دخترم برم سراغ دخترها که  ترجیح من بدسرپست هاست .حالا قراره فکرهام رو بکنم و نتیجه رو جهت عملیاتی شدن بگم بهشون

خداجون من خیلی خواسته ها و آرزوهای یهویی و ... دارم ها، دمت گرم تو که اینقدر شنوایی خب کمک کن برای رسیدن به اونای دیگه هم

نظرات 1 + ارسال نظر
دل آرام چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 14:08

چه خوب
فقط من یه بچه از طرح اکرام داشتم وقتی شماره تماس خواستم شش ماه معطل کردند و بعد فهمیدم پول خیلی دیر میرسه و یه مقدار کمتر از مبلغ واریزی. و خوب دیگه واریز نکردم به حساب کمیته امداد و برای مادرش. یختم

اوه ممنون عزیزم-پس بسپارم همسر جان اول شماره تماس بگیره -البته فکر کنم گفت به شماره کارتی به اسم خود بچه ها ورایز میشه مبلغ گویا نه برای کمیته امداد-بازم میرم بررسی میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.