محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

دارم تصمیماتی میگیرم

ی جند وقتی هست که تصمیم گرفتم 3 سال دیگه با استفاده از قانونی که درحال حاظر اجرایی هست و ان شاء الله تا 3 سال دیگه هم اجرایی باشه با سابقه 20 سال کار و سن بالای 42 سال با حداقل حقوق خودم رو بازنشسته کنم آخه اون موقع دیگه پسر بزرگه باید بره کلاس اول دبستان و بنظرم دیگه بسه براش داشتن یک مادر کارمند

البته قصد داشتم این 3 سال رو بیام سرکار ولی خب از اسفندماه که فشار کاری توی شرکت زیاد شد هی به سرم میزد بعد 17 سال یعنی تقریبا پایان شهریور 1400، از 3 سال بیمه بیکاریم  استفاده کنم و زودتر برم خونه و بعد ی مدت هم شروع کنم به اینکه چه کاری می تونم انجام بدم و.... اما الان ی چند روزیه به شدت دارم وسوسه میشم با مدیران محترم بصحبتم که لطف کنن  تا شهریور ماه رو با مرخصی بدون حقوقم موافقت کنن و البته برام بیمه این مدت رو رد کنن و هزینش رو با خودم حساب کنن و بعدشم برم دنبال بیمه بیکاری، واقعا دیگه اعصابم کشش نداره . از اونطرف خواهر وسطی به خاطر کمک در نگهداری پسرا فعلا 2 ماه مرخصی گرفته از محل کارش ( چون امسال خواهر کوچیکه که قبلا مسئول نگکهداری بچه ها بود برای خودش مشغول به کار شده و دیگه وقتش درگیر شده و نمیتونه به مامان کمک که و خب مامانم هم از پس کارهای خونه و دوتا بچه شیطون برنمیاد) اگر خودم نرم اونم میتونه برگرده سرکار خودش-فقط این وسط ی کم قسط و بدهی دارم که خب اونم ی کاریش باید بکنم دیگه-نمیدونم شاید فقط به خاطر قسط هام مجبور شم یکی دو ماه دیگه تحمل کنم این وضع رو

خلاصه دوستان جان واسم دعا کنید خدا بهترین ها رو بهم بده همچنین برای خود شماها

نظرات 2 + ارسال نظر
دل آرام چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 12:19

من دوتا برنامه دارم یکی آن شاالله مربی گری یکی داستان نویسی. و بچه داری.

به امید تحقق آرزوهای شیرینمون دوست جونم

دل آرام چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 ساعت 23:12

از تو چه پنهون منم پونزده سال بیمه دارم و شش سال دیگه ۴۲ سالم میشه آن شاالله برقرار باشه این قانون، منم بازنشسته کنم. اون موقع دومی ام می‌ره کلاس اول.
دیگه حوصله ی کار ندارم. پیر شدم

آره عزیزم، اونجوری اول ی کم استراحت میکنیم و بعدش به فکر ی کاری می افتیم که هم کمک خرج خونه باشه هم خودمون ازش لذت ببریم
راستش من خیلی دوست دارم برم توی کار تولید برند برای لباس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.