محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

توکل بر خودت خدا

نمیدونم واقعا بین اخلاقیات یک دختربچه 3،4 ساله با یک پسربچه تفاوت هست یا نه؟ ( البته که من معتقدم تفاوتی هم اگر هست از جنسیت نیست بلکه ناشی از تربیت و عرف هست) ولی به هرحال پسربزرگه من خیلی خیلی دنبال کسب استقلال هست-امروز خودش به تنهایی با آسانسور رفته پارکینگ و بعد من و باباش رفتیم ، ی کم نگران بودم ی وقت بره توی خیابون تا م بریم که دیدم نه همون کتار آسانسور منتر ما شده، توی راه رسوندن من هم به شرکت من لازم بود ی سری بزنم داروخونه که پیاده شدمن و یهو وسط سفارش موارمورد نیازم به متصدی داروخونه، حس کردم صدای پسرکم رو میشنوم، برگشتم یمبینم بله پشت در داره من رو صدا میزنه و در رو هل میده بیاد داخل، رفتم بهش میگم شما نیا چون ماسک نداری همین بیرون پشت در وایسا من ببینمت، نمیدونم چجوری از روی جوب کنار خیابون که عریض هم هست پریده و رد شده وروجک، خدا بخیر کنه بعد این رو ، اون کوچیکه هم که فقط چشش به بزرگه است، یعنی اگر توی خیابون ببینه بزرگه دستش توی دست من یا خاله یا ... هست اونم دستش رو میده وقت راه رفتن والا اگر ببینه بزرگه خودش راه میره و بدوبدو میکنه یاشونم دستش رو با زور و داد  فریاد بیرون میکشه و خودش شروع میکنه به راه رفتن و بدو بدو کردن، پیرم میکنن تا بزرگ شن این دوتا وروجک

حالا نمیدونم دلم بسوزه که چرا دوتا دختر ندارم یا نسوزه؟ نمیدونم دخترام آدم رو پیر میکنن یا نه؟

نظرات 2 + ارسال نظر
دل آرام پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 11:04

قدیم میزدن تو سر دخترها و میگفتن دختر فلان نمیکنه بهمان نمیکنه،دخترا مجبور بودن کار خونه بکنن،وقت بچگی کردن نداشتن، آروم بودن
الان میگن بذارید بچگی کنه بچه، باید از سه سال بپره و بدو کنه و اینا، ما فرض میکنیم طبیعیه
تازه دختر اولی من محتاط بود الان اینطوری شده، دومی ببین چی میشه

دل آرام سه‌شنبه 24 فروردین 1400 ساعت 11:40

از این جهات تفاوت ندارن خیالت راحت
ایشونم هی تو راه پله تنها می‌ره دنبال باباش ببینه ماشین رو پارک کرد یا نه
چهار پایه می‌ذاره دم یخچال آب برمیدارد
بالای مبلها می‌دود
روی گهواره وایمیسه و تاب میده گهواره رو عین پسر تخس ها

پس چی میگن هی به من که دخترا آروم ترن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.