محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

نیاز نوشت

یه چیزی هست به اسمِ "بــــغـــل "
لامصب دَوای هر دردیه . . . . :)



چند روزی بود توی قفسه سینم احساس تنگی میکردم و قلبم ی جورایی بود حالش، از اونجایی هم که نوشتم توی شرکت مشکلاتی پیش اومده بین مدیران محترم و بازم با توجه به وابستگی فامیلی من به یکی از این مدیران عزیز، این چند روز به صورت جسته و گریخته میرفتم شرکت  و لذا دیروز صبح رفتم دکتر، و براشون توضیح دادم وضعیت رو و گفتم ی مدت هست استرسم بالاست و توی قفسه سینم ی کم احساس مشکل میکنم و گاهی شبها وقت خواب که به اتفاقات روز فکر میکنم چنان قلبم تیر میکشه که واسه خودمم عجیب شده، گفتن توی خونه مشکل داری؟ گفتم خب توی خونه که همه مشکل دارن و من هم مثل همه اما توی محل کار هم استرس زیاد شده. خلاصه ی شرح حال گرفت و فشارم رو گرفت که اونم ی کم بالا بود و بعد هم نوار قلب گرفت و با دیدنش یهو گفت همین الان باید بری بیمارستان. عرض کردم الان که دردی ندارم ، دکتر گفت ولی من ی اشکال میبینم توی نوار قلبت، خلاصه راضی شد برم خونه و اگر درد داشتم خودم اورژانس زنگ بزنم والا خودم با تاکسی برم بیمارستان و واسه اورژانس بیمارستان هم نامه نوشتن و...... تشخیصشونم این بود یا یکی از رگ های قلبت گرفته یا اینکه زمان استرس تپش قلبت زیاد میشه و یکی از دریچه های قلبت توان پمپاژ کردن خون رو از قلب به دلیل حجم بالای ورودی خون از دست میده و اونجوری یهو تیر میشکه  . خلاصه من که نرفتم و هنوز هم نمردم :) ( به قول حسن کچل ساعت خوش اشتباه نکنم) ولی به شدت بغل لازمم :) دیشب به قدری دوست داشتم همسر بغلم کنه که نکرد، میدونم بهش بگمم میگه باید بگی بهم که بدونم، ولی خب فعلا نگفتم بهش حالا ی متخصص برم ، بنظرم خانم دکتر جان بیخود یهو ترسید اینکه قلبم تیر میکشه درسته ولی با این شدت بحران فکر نکنم روبرو شده باشه بدنم، نمیدونم 

خلاصه دعا بفرمایید دوستان جان

برای همکار نازنینم هم دعا بفرمایید خداوند بهترین راه و بهترین روش رو بزاره جلوی پاش

ممنون از همه

نظرات 1 + ارسال نظر
دل آرام دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 12:11

آن شاالله خیره
ولی دکتر هم الکی نمیگه، یه اکو قلب بده مطمئن بشی
همسرم می‌گفت اینطوری میشم، رفتیم نوارقلب گرفت و معاینه کرد هیچی نشون نداد دکتر گفت ماهیچه است منتها اگه تو نوارقلب نشون داده حتما باید پیگیری کنی تا مسیله مهمی نباشه تو نوار نشون نمیده

ممنون عزیزم از مهربونیت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.