محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

اندر احوالت خودم

از دست همسر جان ناراحت بودم، یکشنبه شب داد زده بود سرم که البته از نظر ایشون سر من داد زده نشده بود بلکه نارحتیشون با صدای بلند اعلام شده بود ولی از نظر من داد زده شده بود سر من و بهش هم بعد خوابوندن بچه گفتم بعد این جلوی بچه با من اینجوری حرف نمی زنی دیگه هواست باشه عزیزم( البته با لحن بسیار ناراحت فرمودم بهشون دوستان جان فکر کنم) و ایشون هم عرض کردن بیخود بزرگش نکن بچه اصلا متوجه نشد با شما بودم که، درضمن اگر شلوغش نکنی میخواستم من ی چیزی بگم( یعنی میخواستم معذرت بخوام که نخو.است ) منم ی لیوان آب خوردم و کوچیکه رو زدم زیر بغلم و رفتم خوابیدم، دیشب که شیفت بودن و من همچنان دلخور.  اما امروز توی تاکسی که میومدم آهنگ ماه بانو جان از مصطفی راغب رو شنیدم خیلی اتفاقی و حسابی دلم باز شد ( آخه اول اسم من رو میشه خوند ماه و همسر من رو ماه بانو نوشته توی گوشیش)، اومدم برای همسر توی تلگرام نوشتم که 

مچاله شده ام

بین احساس هایم

بین دانسـته ها و ندانسته هایم

بین این سر درد های همیشگی

بین تو

بین دوست داشتن

مچاله شده ام به طرز دردنـاکـی غم انگیز

نـه برای تو برای خودم

برای منـی که روز ها را میشمارم

همه چیز خلاصه میشود در تو

و من به طرز عجیبی در حسرت ثانیه هـآ مچاله شده ام …


و بعد هم نوشتم راستی امروز ی آهنگ پیدا کردم که از طرف جنابعلی به خودم هدیه دادم شنیدنش رو و حالم بهتر شده :))))))))))))))))))))

البته دیروز ظهر که تلفنی حرف میزدیم پرسیدن حالت خوبه؟ من هم فرمودم هوم هم خوبم هم بد ، ایشون هم مظلومانه عرض کردن بد نباشه دیگه حالت لطفا، ولی اینا از نظر من به معنی عذرخواهی نست

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسی‌ترین یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 09:17 http://yasitarin.blog.ir

مردا وقتی ناراحتی پیش میاد بعدش کوچکترین چیزی رو میزارن رو حساب منت‌کشی
مثلا پرسیده ناهار چیه انگار لطف کرده سر حرفو وا کرده عیب نداره دیگه ما هم گذشت مینوماییم
همیشه خوب باشید الهی

دقیقا همینه-راستش من زندگی رو عاشقانه با همسرم شروع کردم یعنی اول عاشق شدم بعد همسر، موندم اگر طبق رسم و رسوم خاستگاری ازدواج کرده بودم هم همینجوری زندگی یمرکدم؟ خودم مطمئنم اینجوری نیست و به قول شما این کوتاه اومدن ها در کار نبود

نسرین سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 14:06 https://yakroozeno.blogsky.com/

با حرف زدن میشه این حال و هوا رو عوض کرد. امیدوارم تا بحال جو خونه تغییر کرده باشه.

ممنونم عزیزم-حالا این که خیلی موضوع مهمی نبود ولی خب در کلیت امر من ی عیب بد دارم و خودم هم میدونم، وقتی ناراحت یمشم و دلخور بلافاصله فرو میرم توی خودم و خیلی سخته همون حین ناراحتی دربارش حرف بزنم بعد هم که برطرف میشه دیگه یادم ینست چی به چی بوده که ناراحت شدم تا بخوام دربارش باز حرف بزنم خلاصه ولی حس بد ناراحتی روی هم تلمبار میشه گاهی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.