محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

انرژی مثبت بدید لطفا

توی محل کارم بین مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره که هر دو سهام دار شرکت هستند به شدت اختلافات شدت گرفته البته از قبل شیدید بود این اختلافات ولی الان به جایی رسیده که هر لحظه ممکنه موجودیت شرکت بره رو هوا-درحال حاظر شرکت فقط دوتا سهامدار اصلی داره که این دو عزیز هستن و نفر سوم حدود 6 سال پیش از اینا جدا شد-اینم بگم مدیرعامل دایی جان من هستن ، یعنی بنظرم هیچکس بیشتراز من سختش نیست هم داییت رو برحق بدونی هم مجبور شی دستورات ی رئیس دیگه رو که برخلاف نظرات اون هست اجرا کنی هم بعد اون چش تو چش داییت زندگی کنی


این وسط بحث مالی هم داره نگرانم به هرحال حقوق دریافتی من توی زندگی خرج میشه و حذفش یعنی به هم خوردن برنامه روتین زندگی و این حسابی برنامه ریزی میخوادبرای حلش

پس لطفا دعا کنید و انرژی مثبت بدید که مشکلات شرکت حل بشه بدون گرفتاری برای کارمندان شرکت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.