محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

این روزها

این روزها  نگران وضعیت کاریم در سال بعد هستم با توجه به وضعیت روابط بین آقایان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره و نگرششون به موضوعات مورد  اختلافاتشون

این روزا با این کرونای لعنتی زمانی که فرصت هم باشه و همسر هم گرفتار نباشه و همه چی اکی باشه و... میمونی بچه های بینوا  و مامان جان بنده خدا رو کجا ببری ی  یکی دو ساعتی از خونه ببیان بیرون هوایی بخورن-البته هفته پیش رفتیم جاغرق و این هفته بردیمشون کوه پارک-ی موضوعی هم هست این وسط این دو هفته گلمکان نمیشد بریم به خاطر ممنوعیت کرونایی رفتن از شهری به شهر دیگه

این روزا تصمیم دارم ی صفحه شخصی برای پسرک بزرگم در اینستا درست کنم واتفاقات روزش رو  در حد امکان با نوشتار و تحلیل و بیان خودش بزارم و همینطور صدای خودش اگر بشه-به هرحال مثل برق و باد داره بزرگ میشه و بماند به یادگار برای من و شاید خو.دش-هرچند ی عده مخالف هستند و معتقدند این کار من تهاجم به حریم شخصی یک انسانه و شاید اون بعدها بگه دوست نداشته ولی خب  فایده نداره چون من انجامنش میده البته با این وضعیت که گوشی ندارم و مکافات هاش با چی باید عکس و فیلم بگیرم از بچه آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این روزها کلی باید زنگ بزنم درصورت امکان همین امروز اول به جاری جان بزرگه برای تسویه پول برنج و تشکر ازشون، بعد به مادرشوهرجان برای احوال پرسی و تشکر بابت نارنج های ارسالی وبه عمو برای اعلام ارسال قسط ها  و.... دیگه به کی باید زنگ بزنم آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نظرات 1 + ارسال نظر
Delaram شنبه 29 آذر 1399 ساعت 16:29

گلمکان کجاست
یه نیکی هم دارم تو اینستا میرن گلمکان


اگر ایشونم مشهدی هست میره همونجایی که من میرم
گلمکان : نگین سبز انگشتری استان
مدنیت در این منطقه را می‌توان از تاریخچه «چشمه سبز» ش جست‌وجو کرد، به‌طوری که فردوسی توسی در شاهنامه خود از این چشمه با عنوان «چشمه سو» نام برده و حکایت کرده که شفا و مرگ یزدگرد اول در این مکان رخ داده است.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.