محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

آپارتمان نشینی و واویلای آن

نمیدونم اینجا نوشتم یا نه همسایه طبقه پایین که خونشون زیر واحد ما هستش مدتها بود که سر و صدای شبانشون خیلی بلند بود به نحوی که من زمان خواب تمام مکالمات و.... میشنیدم و خب حالم بد میشد درواقع یک فیلم م+س+ت+ه+ج+ن میدیدم که صداش واقعی بود :)))))))))) ی روز که دیگه کلافه بودم موضوع رو برای همکارهام گفتم و یکیشون پیشنهاد داد موضوع رو به خانوم خونه بگم شاید اصلا نمیدونن صداشون .... ، خودم هم حدس زدم شاید عروس و پسرشون باشن یا ....خلاصه من توی ت+ل+گ+ر+ا+م پیام دادم و چه اوضاعی درست کردن همسایه مدعی اخلاق و روشنفکری ما که بیا و ببین( جوونم نیستن ها بچه هاشون عروس و داماد شدن) شوهرشون اومده بود دم در که با همسر بنده دعوا کنه و خب ما هم که نبودیم، رفتم خونه دیدم مامانم دست و پاش میلرزه که چیکار کردی و چی گفتی مگه که شوهر این همسایه اومده که موضوع حیثیتی هست و مرد خونه کجاست و.... . رفتم پایین تا با خانوم حرف بزنم و بگم که من برای شما به عنوان یک زن پیامی دادم شما چرا پای شوهرت رو کشیدی وسط که ایشون فرمودن آخه ما فکر کردیم همسرتون پیام دادن( چرا همچین فکری کردن با این که عکس پروفایل تلگرام من مشخصه مال کی هست) خلاصه بعد هم انکار شدید که ما نیستیم و شاید صدا از بالا میاد( طبقه بالایی ی زن و شوهر بدون بچه هستن که خب گاهی صدای پایه های تخت اونام میاد یا دنبال هم دویودن هاشون و...) عرض کردم نه وقتی سرم رو میارم زمین صدا از خونه شماست و خلاصه ایشون انکار اتکار و تهش گفتم حالا اگر اشتباه از من بوده ببخشید ولی خب گفتم اگر از خونه شماست شاید راضی نباشید ی مرد غریبه( منظورم همسر جان) بشنوه وخداحافظی کردم و اومدم .... حالا از داون موقع به بعد این همسایه گیر داده به صدای گروپ گروپ پسرک من

هر چند وقت ی بار پیام میده صدای پای بچتون آرامش ما رو گرفته، من هم هربار در اوج عصبانیت با نهایت ادب عرض کردم خدمتشون که بچه است و نهایت تلاشم رو میکنم خدا شاهده بچه رو با اینکه مخالفم روزی 4 تا 5 ساعت با تلوزیون و تبلت و لب تاپ سرگرم میکنم و روزی ی ساعت هم که کتاب و قصه و از ساعت 2 تا 5 و 6  عصر هم که میدونه ساعت ممنوع بودن بدو بدو هست شب هم از ساعت 9 میخوابونمش و صبح 8 و 9 صبح بیدار میشه دیگه چه کاری باید بکنم تا خانوم همسایه محترم راضی باشن؟ آها تازه کل خونه رو فرش کردم، تشک های تخت رو گذاشتم توی اتاق که روی اونا بپره و روی مبل ها هم فقط حق پریدن داره اگرم بخواد از مبل بپره پایین باید بره بالش بیاره روی اونا بپره+-واقعا دیگه کاری میتونم بکنم؟ خب بچه است وقتی میخواد بره توی اتاق میدوه، وقتی میخواد از اتاق بیاد بیرون میدوه 

ایندفعه هم مودبانه جوابش رو دادم ولی نمیدونم دفعه بعد چی میگم-البته نوشتم که دومی هم داره راه رفتن یاد میگره :)))))))))))))))))

همسر جان که فرمودن یا اصلا جواب نده یا نهایت براش بنویس سلام، بیکاری خودت رو آزار میدی؟ ولی خب من انگار حناق میگیرم اگر جواب ندم 

:)))))))))))))))))))))

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.