محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

خدایا به فریاد برس

هیچی دیگه نمیدونم امروز توی شرکت چون لباس کم پوشیده بودم و جای من سرده احساس لرز دارم مثل دفعات قبل یا اینکه نه دیگه غول کرونا اومده سراغم

یکی از همکاران که توی اتاق ما هستن تقریبا دو هفته پیش کرونا مثبت شدن و خب دیگه ریاضیات میگه 2 در 2 الهی که بشه 10 و من فقط سرماخورده باشم

بخدا نگران بچه هام هستم و مامانم

مابقی افراد رو میشه از اطراف خودم چند روزی دور کنم ولی بچه ها کوچیکن و نمیشه و مامانم هم حتما هرچی اصرار کنم برو از خونه نمیره

چجوری برم توی قرنطینهههههههههههههههههههههه

ای خداااااااااااااااااااااا 

نظرات 1 + ارسال نظر
یه بنده خدا یکشنبه 25 آبان 1399 ساعت 16:00 https://oldjavoon.blogsky.com/

با سلام
احتمال 99٪شما کرونا ندارید.
چون دوهفته قبل همکار شما مبتلا بوده و اکه شما هم مبتلا میشدید خیلی زودتر از اینها خودشو نشون میداد..نهایتا یک هفته‌..

پس ابدا نگران نباشید که نگرانی و استرس این بیماری از خودش کشنده تره.

ولی حتما رعایت اصول حفاظت فردی رو کنید و مخصوصا این روزا خیلی بیشتر مراقبت کنید.

ممنون از دلگرمیتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.