محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

عاشق اولین هاشم

دیروز عصر پسرکم برنامه استخر داشت با پدرجانش، قراربود خاله کوچیکه ببردش و توی مجتمع ورزشی تحویل باباش بدش ولی دلم نیومد گفتم خودم میبرمش، ی کم سختم بود چون هم بعدظهربعد از برگشت از محل کارم فرصت استراحت نداشتم هم بردن یک بچه و یک ساک و اونجا منتظر شدن تا باباجانش بیاد و همراهی با یک پسربچه مشتاق دویدن و تجربه کردن واسم سخت بود توی وضعیت فعلیم و هم بعدش باید می نشستم تا پدر و پسر از استخر بیان بیرون، ولی دوست داشتم هیجانات قبل و بعد استخر رفتنش رو ببینم پس خودم بردمش ، سخت بود ولی ارزش داشت، مجبور شدم تا باباش میاد کلی بغلش کنم و بالا پاینش کنم و باهاش بازی کنم ، صدالبته که پدرجان محترمشون هم فرموده بودن 6:30 تا 7 اونجا باشید تا من هم بیام ولی نشون به اون نشون که ساعت 8:20 دقیقه از دویدن ها و ورزش کردن های خودشون دل کندن و تشریف آوردن که با آقازاده مشرف شن استخر-خلاصه پسرکم تحویل پدرش شد  و منم محکم دندون هام رو به هم فشار دادم و لبخند ملیح زدم تا هم غر نزنم به همسرجان واسه دیر کردنش هم سفارش نکنم مراقب بچه باشه :))))))))))))))))))))) خلاصه پسرکم 8:30 رفته بود توی آب و ساعت 9:30 اومده بود بیرون، به باباش میگم حالا من چیزی نگفتم شما خودت چرا بیشتر از ی ساعت بچه رو توی آب نگه داتشی ؟ میفرمایند هنوز هم بیرون نمی اومده با هزار ترفند آوردمش بیرون. خلاصه تا چشم پسرکم بیرون به من افتاد فرمود من سوپ میخوام سوپ مامان من سوپ میخوام:))))))))))) الهی بیمرم بچم گرسنش شده بود و عقلش رسیده بود به سوپ، شیشه آب  عسلش رو دادم بهش و اونم مثل ی نوزاد که به مادرش میچسبه و با تمام قدرت مک میزنه شروع کردن به خوردن آب و عسلش و تا تموم نشد دست نکشید ازش

باباش میگفت این از کجا میدونه شیرجه چیه؟ میگم خوب شنیده از ما، میگه نه رفته لب استخر و حالت شیرجه زدن به خودش گرفته و دستاش رو آورده جلوی صورتش و میگه میخوام شیرجه بزنم، متحیر میگم حتما توی تلوزیون دیده دیگه چمیدونم من، گفت روی آب هم سعی میکرده با کمک من به شکم بخوابه و دست و پا بزنه و هی میگفته شنا میکنم، گفتم عصری هم به من میگفته من رفتم کلاس شنا :))))))))))))))))))))))

خلاصه حالا که پسرک ما عاشق استخر شده مسئولین استخر فرمودن که اینبار که آوردینش ولی هنوز بچه است و کوچیک دیگه نیارینش، باباش معتقده بگردم ی استخر دیگه واسش پیدا کنم ولی خب من دلم فقط به اینجا راضی بود واسه تمیزیش جاهای دیگه خیلی راضی نیستم، چه کنیم حالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمین پنج‌شنبه 28 شهریور 1398 ساعت 16:14

سلام من معلم خصوصی سراغ دارم قیمت مناسب استخر هتل هما دوست داشتی بگو شماره اش رو بدم

عزیزم چجوری بهت خبر بدم؟ لطف میکنی شماره بدی عزیزم؟

دل آرام سه‌شنبه 26 شهریور 1398 ساعت 10:49

جیگرشو.
دومی ایشالا کی می خواد تشریف بیاره؟

فدای شما-اواسط آذر به بعد منتظرش هستیم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.