محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

آیا روزی هست که نگران نباشیم؟

هفته دیگه وقت دکتر دارم و حتم به یقین آزمایش قند خون رو مینویسه واسم، متنفرم از این آزمایش علی الخصوص اون لیوان دوم و اون شیرینی وخحشتناک و......

حالا از چی نگرانم؟ از دیابت بارداری، از کدم بخشش؟ از اضافه زن جنین

چند روزه به شدت احساس خشکی دهان دارم و میترسم نکنه قند خونم رفته بالا، وقتی ی نفر توی دو سال شیردهی وزن بارداری قبلش کم نشه ( اینم از عجایب روزگار که قسمت من شد هر کی رو دیدم گفت سال دوم شیردهی وزنت کمتر از قبلتم ممکنه بشه ولی واسه من اتفاق نیافتاد :))))))))))) ) و حداقل6 ماه جلوتر از برنامش برای بار دوم باردار بشه بایدم هی بترسههههههههههههههههههههههههههههه- ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

نظرات 1 + ارسال نظر
Delaram جمعه 22 شهریور 1398 ساعت 17:35

بد به دلت راه نده، ایشالا که چیزی نیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.