محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

چی بگم؟

1- یک شاخه کرفس رو برداشته و میگه این ماااارررره و داره میخزه، بعد میره و میزنه به پای خاله کوچیکش و، میگه مار نیشت زد و ی صدایی مثل فیش از خودش درمیاره، خاله جانش میگه واییییییییی دردم گرفت باید برم دکتر ولی اول این مار رو بکشم و با مشت مثلا میزنه روی سر مار، یهو پسرک اخم میکنه و میگه نه چرا زدیش، میمیر کرد، خب  مار به نام خدا هست، میره خونش توی خاکا نزنش
من اول نفهمیدم چی میگه؟ بعد یهو با چشای گرد نگاه خواهر کردم و اونم با حالتی عجیب داشت پسرک رو که اخماش تو هم بود و مثلا مارش رو میخزوند که بره زیر صندلی و توی خونش نگاه میکرد


2- توی اتاق نشستم، صبحه و پسرکم از خواب بیدار شده و بدو بدو رفته توی سالن ببینه کی بیدار شده و داره تق و توق میکنه به قول خودش، میشنوم با خاله وسطی داره حرف میزنه و خاله میگه شعرمون رو بخونیم و بعد شروع میکنه به خوندن اول بیت یک شعر 

در فقر وووو و بعد پسرکه منه که  با لحن کودکانه میخونه

تنگدستی در عیش کوش و مستی

کاین کیمیای هستی

قارون کند گنا را(گدا را)

میام بیرون از اتاق و از خاله میپرسم این رو کی یادش دادین،؟ خاله کوچیکه میگه دیورز و روز قبلش چند باری ما باهم تکرارش کردیم 


نمی دونم باید خوشحال باشم از بزرگ شدنش و نشون دادن استعدادهاش، یا بترسم و نگران باشم

فعلا که فقط میپرم بغلش میکنم و میبوسمش و قربون صدقش میرم

نظرات 2 + ارسال نظر
دل آرام چهارشنبه 13 شهریور 1398 ساعت 14:23

ای جونم

محمد چهارشنبه 13 شهریور 1398 ساعت 13:18 http://faraboursi.ir

سلام. جالب بود!!

من حتما وبلاگ شما را به دوستانم معرفی میکنم.
میخواستم شما رو لینک کنم ولی نفهمیدم با چه اسمی شما رو لینک کنم.

اگر امکانش بود وبسایت بنده را با نام آموزش بورس لینک کنید و خبر بدید تا من هم وبلاگ شما را با نام دلخواه خودتان لینک کنم. منتظرم.

http://faraboursi.ir
آموزش بورس - سرمایه گذاری در بازارسرمایه - درآمد خانگی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.