محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

این روز های من و نی نی

نمیدونم لباس ها و وسایلی که خریدم واسه نی نی کافیه یا نه؟ البته که حرف مامانم رو هم منطقی میدونم که میگن بزار دنیا بیاد هرچی کم بود و لازم داشت میریم میخریم واسش. اینم بگم که چیز زیادی نخریدم، بیشتر لباس اونم در حد ی نوزاد تا تقریبا 3 ماهگیش و یک کریرو پتو و اینا، حالا یکی دو هفته دیگه باید برم بهداشتی هاش رو بخرم و سر اینکه شیشه هم بخرم یا نه با مامان جانم بحث کنم:))))))))) مامان بنده مخالف صددرصد شیشه و پستونک هستند که خب با پستونکش منم موافقم اما شیشه رو لازم میدونم ، روروئک و کالسکه هم نخریدم فعلا گفتم هروقت دیدم لازمه میخرم و ایضا لباس گرم و....

راستی بنظرتون پوشک چه مارکی بخرم؟

نظرات 3 + ارسال نظر
نوا سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 02:08 http://nava-tala.blogsky.com

شیشه وپستونک را عجله ای براش نداشته باشید چون حتی اگر الان بخرین شاید بعدا مجبوربشین مدلهای دیگرش را هم امتحان کنید عیرازاستاندارد وارتودنسی بودن سرشیشه وپستونک شاید بچه بااون احساس راحتی ندلشته باشه چندین بار مجبور به تعویض بشین تا مارک ومدل مناسب بچه رادپیدا کتید.
پوشک هر مارکی میگیرید برای روزهای اولیه سعی کنید کشِ نرم ولطیفی داشته باشه من خودم از پمپرس استفاده کردم البته مال هشت سال قبله تجربه من اما بین مولفیکس وپنبه ریز وجان بِ بِ وهاگیز پمپرس مخصوصا یک ماه اول که بچه کوچکتره وحساس تر ازبقیه بهتر بود.

ممنونم

دل آرام چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت 19:04

بسه لباسا. اینقدر خاله ها و عمه ها میخرن براش که زیادم میاد. لازم نمیشه بخری خودت.
پوشک من مولفیکس خریدم، راضی بودم. هم قیمتش مناسبه هم جنسش خوبه. بارلی یه سری خریدم بچه معذرت میخوام انگار تو جیشش شناوره. کلی آب نگه میداره و بچه یه ساعت نشده بیقرار میشه.
شیشه رو من مخالف بودم ولی متأسفانه 45 روزش که بود شیرم کم شد مجبور شدم شیرخشک بدم. لازمم شد.
شاید کالسکه به این زودی لازم نشه چون تا دو سه ماهش بشه مشهد سرد میشه. نمیتونی با کالسکه ببریش بیرون.
خلاصه این تجربیات من بود. در ضمن شنیدم زیر ده روز ختنه کنین بچه کمتر دردش میاد و اذیتش کمتره.

ممنونم عزیزم

زهرا چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت 14:51 http://pichakkk.blogsky.com

وای منم موافق با زیاده روی تو خرید نیستم. به نظر منم باید به اندازه خرید، بقولا مختصر و مفید. ادم به مرور ببینه چیزی لازمش میشه می خره دیگه.
بعضیا از اولش همه چی می خرن و چقدرشم وسایل اضافی و بدرد نخوره.
من اصلا بلد نیستم چی ها باید برم بخرم

بری خرید خودت متوجه میشی چی بخری عزیزم، منم نمیدونستم رفتم ی مغازه و خود فروشنده که صد البته آدم منصف و شریفی بود چیزای لازم رو پینهاد داد و خب خودم بینشون انتخاب کردم با نظر مامانم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.