محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

.........................

بی حوصله ام و کسل

سعی میکنم مثل یک ماشین فقط به کارهایی که باید انجام بدم برسم

بشدت نگرانم، اما نگران چی؟ نمیدونم

حالا وسط این احوال مسخره، توی شرکت یهو به اندازه کوه اورست کار ریخته سرم، این موضوع هم باعث افزایش استرس و بیشتر شدن بدخلقی و بی حوصلگیم میشه

کار لعنتی من چون با مناقصات مرتبطه و مناقصه هم که یعنی تهیه کلی مدرک در یک بازه زمانی محدود و حالا اگر همزمان این مناقصات بشن مثلا 6 تا یعنی یک خروار استرس 

دلم میخواد فرار کنممممممممممممممممممممممممممم




ی کم بعدا نوشت

علت اینهمه بدخلقی و بدحالی کمی تا حدودی کشف شد

بله دیگه

اینم شد کار آخه خدا جون، قصد دخالت ندارم ها ولی خب بنظرت لازم بود هم درد جسمی داشته باشیم و هم درد روحی

در آستانه گاز گرفتن یک عدد پاچه هستم اونم در حد انفجاری

خدا بهش رحم کنه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.