محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

خدایا به قول حضرت موسی ربش رحلی صدری و یسرلی امری وحلول عقده من لسانی یفقه القولی

امروز باید برم و خونه قبلی مامان اینا رو تحویل صاحبخونه بدم

خدایا کمک کن

درسته پارسال هم من خونه رو تحویل دادم ولی خب بنظر میاد این صاحبخونه امسالمون ی کم بدقلقی کنه، خونه مال خانمش هست و خب متاسفانه وقتی پای یک زن میاد وسط اوضاع بدجوری درهم گره میخوره، قبل اینکه بهم حمله کنید بزارید توضیح بدم، آقا من خودمم یک بانویم هااااا، منظورم اون خانوم هایی هستن که در محاسبات مالی خیلی خیلی ممسک و سخت گیر و عجالتا غیر منطقی و ناآگاه به عرف می باشنددددددددددد .

خودم رو به تو میسپارم ای مهربان میزبان این روزهایم، هرچی حق من هست بهم برگردون و نزار حقم پایمال شه، میدونی که در این زمینه چقدر ضعیفم و چقدر خجولانه از حق خودم دفاع میکنم

نظرات 1 + ارسال نظر
مهندس جنین چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 12:38 http://jenin.blogsky.com

درست میشه همه چی. ایشالا

درست نشد، نزدیک یک میلیون تومن از اون چیزی که و.اقعا باید می دادن کم تر دادن ، و جالبه معتقد هستند که ایشون درست میگن و خدا شاهده حاظر نیستن ی ی قرونی مال حرام بره توی مالشون
منم گفتم اگر درست حساب کردید که خب حلالتون باشه حاج آقا و نوش جونتون والا من راضی ینستم و کلی نصیحت شدم که این حرف رو نباید بزنم
ولی راضی ینستم ازشون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.