محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

مسئولیت

وقتی به ی نفر میگی دوستت دارم، باید خیلی مراقب باشی، آخه مسئول تمام عواقبش هستی اگر.........

پسرکم دیشب بدخوابی میکرد هی خودش رو اینطرف و اونطرف می انداخت، زدمش زیر بغل و بردمش دستشویی، همینجوری که تو بغلم بود فرمود من که جیش و پی پی ندارم، 

حالا وقتی از دستشویی برگشتیم گذاشتمش روی پام که خوابش نپره و اذیت نشه بچه-بعد که خوابید حس کردم تشنشه رفتم براش آب آوردم ولی خب چون کوچیکه هم شبا آب میخوره شیشه اون رو آب کردم آوردم توی اتاق خواب، اول دادم بزرگه بخوره، وقتی ی کم خورده با دستش هل داده شیشه رو با ی بغض شدید میگه، من که نی نی نیستم با شیشه نی نی بهم آب میدی خب ، شرمنده شدم از تنبل بازیم و گفتم ببخشید مامان شب بود شیشه خودت رو پیدا نکردم، بلند شد نشست و گفت خب باشه قبوله ولی اگه هواست رو جمع کنی و شیشه خودم رو بدی ی ستاره طلایی مدم بهت مامان :)))))))))))))) بغلش کردم و گفتم هیس هنوز شبه داداشت بیدار نشه، بعد بوسیدمش و دوبراه گذاشتم روی پام و خوابیددددددددددددددددددددد

من عاشق این بلبل خوش الحانمم

حالا ببینم اون یکی چجوری واسم چه چه میزنه شب و روز

نظرات 1 + ارسال نظر
طیبه سه‌شنبه 11 آذر 1399 ساعت 14:29 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

عزیزم جیگر این بلبل خ‌ش الحان روعاشق::

ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.