محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

محبوب دلم

دیروز، امروز، فردا

ی سوال اساسی درام دوستان

میگم بنظرتون من کارم درست بوده یا خریت کردم دور از جون همه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جریان اینه که ما با مامانم اینا رفتیم سفر یعنی من و همسر جان و مامان و دوتا خواهر ها

این کارم که درست درست بوده منظورم بعدشه :)))))))))))))))

روز آخر که میومدیم مشهد همسر باید ی چیز نزدیک 14 ساعت رانندگی میکرد و منم گفتم نصفش کنیم و شب توی یکی از بنادر خوشگل شمالی استراحت کنیم و فرداش راه بیافتیم سمت مشهد، هعمسر اول مخالف بود و میگفت میریم و بعدش راضی شد و در نهایت زنگ زد به باباجونش و اجازه گرفت و همه شب رفتیم اونجا موندیم، حالا هی به خودم میگم نکنه اشتباه کردم و نباید میرفتم. آخه ما شاممون رو هم با خودمون بردیم و فقط ی صبحانه مهمون بودیم ولی خب ..... نیدونم شایدم من خیلی ......

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 22 آبان 1395 ساعت 12:00

سلام
عذر میخوام مزاحم شما شدم انگار شما جزو معدود نفراتی هستید که الان مینویسید
شما میدونید توران جون(زن بابا)هنوز مینویسه یا نه؟ چون وبلاگشون فیلتر شده

نه عزیزم نمیدونم، منم همون وبلاگ فیلتر شده رو دارم. آدرسی پیدا کردید به منم بگید لطفا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.